08 December, 2009

tahukah ANDA?




PERNAH TAK TGK BERITA NIE...Seramm kan..
Tuala wanita...
Pembunuh senyap kaum wanita
tanpa anda sedari!
Pilihlah tuala wanita yang selamat dan sihat!


FAKTA!
Mengikut kajian pakar 83% wanita berumur mengalami risiko yang tinggi dijangkiti penyakit dibahagian alat sulit.
62% peratus daripadanya disebabkan oleh pemilihan dan pengunaan tuala wanita yang rendah kualitinya. Secara Purata seorang wanita memerlukan 3-6 hari sebulan untuk merawat jangkitan pada alat sulitnya.
Jika seorang wanita mula mendapat jangkitan di bahagian alat sulitnya pada seawal usia 20 tahun. Beliau akan mengambil masa selama 6 tahun untuk mendapat rawatan dalam hidupnya.

Ini Juga Anda Perlu Tahu..

Tuala wanita biasa, yang berkualiti rendah dibuat dari kertas dan kapas tiruan yang telah dikitar semula. Tuala wanita dan lampin bayi boleh diklasfikasikan sebagai 'fast moving cansumer good' dibuang serta merta selepas guna. Ada sesetengah pengilang mengumpul semula bahan-bahan ini untuk dikitar semula. dalam peroses kitar semula itu, pengunaan bahan kimia dalam kuantiti yang banyak diperlukan untuk mengawet supaya bahan tersebut nampak lebih putih, cantik dan menarik.

Menurut agensi perlindungan alam sekitar dan organisasi kesihatan sedunia, Dioxin adalah merbahaya kepada manusia.Dioxin adalah produk klorin yang diguna oleh pengilang yang berasaskan kertas termasuklah tuala wanita dan lampin bayi. Ingat.. bahan-bahan itu boleh memberi kesan yang buruk kepada organ pembiakan wanita.

Bahan Mentah Dari Sumber Kitar Semula Kerana Kos Murah Bahan Kimia Dan Peluntur Digunakan Untuk Menghilangkan Bau Busuk Dan Warna

Memperkenalkan Kepada Anda Satu Penyelesaian!

Pendedahan abad ini Peralatan Kebersihan Yang Pertama
Dipatenkan Di Dunia Adalah Tuala Wanita Anion 'Love Moon'

Kini....mulai dipasarkan di Malaysia Love Moon-Anion, tuala wanita berteknologi tinggi, satu-satunya tuala wanita yang menggunakan teknologi Ion negatif untuk mencegah bakteria, mengatasi keputihan, menghilangkan bau tak selesa, menjaga kestabilan hormon, meningkatkan metabolisme pada wanita dan mencegah terjadinya kanser.

Keajaiban Anion
Setiap sentimeter padu pada Anion di dalam setiap tuala wanita "Love Moon" mampu mengeluarkan 6070 anion. Keamatan anion ini boleh menyekat pertumbuhan bakteria dan virus pada tuala wanita tersebut. Boleh dikatakan dalam banyak masalah yang berkaitan 'peribadi wanita' disebabkan oleh bakteria.Yang selama ini dipandang rendah.
Pad Anion juga boleh membebaskan oksigen yang banyak, mempunyai pH yang seimbang dan menggalakkan metabolisma yang memberi kesan seperti memperpaiki rembesan, menguatkan keimunan, mengurangkan tekanan, menghapuskan bakteria, merawat jangkitan, membasmi bau busuk, menyingkirkan kelesuan dan sebagainya. Jadi fikir dan bersedialah untuk mengubahnya..Anda mampu mengubahnya!!

Anda akan rasa selesa sehingga tidak menyedari akan kewujudanya
walaupun anda sedang memakainya

Jangan terus-terusan mengundang penyakit ke dalam diri anda..Mencegah lebih baik daripada mengubati...

DAPATKAN SEKARANG UNTUK DIRI SENDIRI ATAU UNTUK DIA YANG TERSAYANG..WANITA, LELAKI, KANAK-KANAK, TUA, MUDA..ISHKK!! SEMUA GOLONGAN LAH BOLEH PAKAI..??!!! HAHAHAHAHAHA...OOO Ketawa yee...Tak caya? KLIK untuk INFO..betapa HEBATNYA produk nie. ajaib..ajaib


DENGAN HARGA YANG AMAT BERPATUTAN..KALAU DAH SAKIT..DUIT BANYAK PUN TAK BERGUNA..

ULTRA THIN NAPKIN: DAY USE ( BIRU ) = RM15/Pek
ULTRA THIN NAPKIN: NIGHT USE ( UNGU ) = RM15/Pek
Love Moon PENTILINER = RM18/Pek


( Harga tidak termasuk caj courier RM5.. )

Kalau beli 1 set iaitu 3 pek di atas..caj courier FREE jer..
Ayuh buat pesanan sekarang....

KLIK UNTUK INFO LAGI

No comments: