24 June, 2010

APA ITU KERJA-MUDAH.COM..

( Sedayanya Ciksue perkenalkan peluang buat duit serendah 5henggit ni..serius skit!! ) kata nak cari duit tambahan. Ni boleh??

MODAL RM5 SAJA!! PELUANG INCOME RM28,014!!

KERJA-MUDAH.COM MENAWARKAN PELUANG BERSAMA MENJANA PENDAPATAN YANG LUMAYAN. KERJANYA SANGAT MUDAH, MODALNYA JUGA RENDAH. MARGIN KEUNTUNGANNYA AGAK TINGGI. APA YANG ANDA PERLU LAKUKAN ADALAH SERTAI PROGRAM KAMI DENGAN SEGERA. KAMI AKAN MEMBIMBING ANDA UNTUK BERJAYA!

BUKA HATI, BUKA MINDA, FIKIRKAN BOLEH, ANDA PASTI BERJAYA!!

MODAL RM5 ANDA AKAN DAPAT:

- Menjadi agen promosi bagi pihak kerja-mudah.com
- Website replika atas nama anda untuk tujuan promosi
- Koleksi ebook,video,software marketing tool
- Jana pendapatan dan berpeluang mendapat RM28,014.00
( banyak tu kan?)

Matrix 6 x 6
Menghasilkan RM28,014.00

Randomizer
Untuk pengunjung tanpa sponsor,sistem secara automatik akan menjadikan ahli berbayar sebagai sponsor, ini memberi kesempatan bagi anda mendapatkan downline

Spillover
Peluang mendapat downline sekiranya upline anda mendapat lebihan ahli iaitu ahli yang ke 7, sistem akan menyusun ahli tersebut automatik ke bawah, setiap ahli hanya boleh mempunyai 6 orang di level 1
- BANTU MEMBANTU -

* Sistem Matrix 6 x 6, Randomizer dan Spillover adalah sistem yang hanya membantu anda dalam membina rangkaian, namum sistem ini "tidak menjamin" anda mendapat pendapatan -HARAP MAKLUM-


RENUNGILAH KATA-KATA INI..

D = Doa
U = Usaha
I = Istiqomah (berterusan)
T = Tawakkal


REZEKI CINTAKAN USAHA..

Di kerja-mudah.com tiada pihak yang akan teraniaya kerana anda bukan membayar dalam program yang hanya memberikan eBook sahaja tetapi semua ahli kerja-mudah.com yang berbayar akan menjadi agen promosi kami & mendapat pelbagai kemudahan seperti website replika, koleksi eBook,video,software tentang marketing tools. Anda hanya perlu mempromosikan link anda sahaja.

Usah bazirkan masa anda di Internet jika anda tidak tahu mengambil peluang yang ada. Dengan modal serendah RM5 anda mampu mengubah hidup anda!

Jadilah yang terawal setai kami di kerja-mudah.com
Bertindak segera! Daftar sekarang! dan jumpa anda di Puncak Kejayaan!


Kerja-Mudah.com

DAFTAR SEKARANG. 5henggit ajer wahai kengkawan ku.. 5henggit..Tiada risiko. Tak membebankan. Buat secara santai dan anggaplah ini satu sedekah dan amal jariah kepada mereka yang join program ini. Mudahkan..Macammana rezeki nak masuk jika korang sendiri sukar untuk menghulur..

SELAMAT BERJAYA..!!


Kerja-Mudah.com

AMARAN: Maaf, ini bukan skim cepat kaya atau pelaburan haram. Pembayaran RM5 adalah untuk caj website replika anda. Pendapatan bergantung kepada usaha & strategi anda.

# Nota kaki ciksue: Modal 5henggit ni min 6 kaki ajer..camna? boleh? Tak boleh jugak..? Aduyaii...Sedih tul..sayang ajer masa korang terbuang dengan berinternet, tanpa ada usaha untuk cari duit sesambil berinternet, berchatting, ber FB.. Yer betui korang dah banyak duit yer.berkepok2 kat bank tu..tapi tak salah kan kalau korang beranakkan duit tu lagi dengan sedikit usaha nie sambil berinternet..Pilihan tetap di tangan korang..IKUTLAH MANA@ PUN..janji ciksue dah sebarkan peluang ni..

No comments: