24 June, 2010

BUKU AUTOGRAF

Aku tak pasti sekarang ni masih ada ker buku-buku autograph ni.. Bukan celebriti ajer tau ada buku-buku nie..Ala buku autograp.yang menyain2 tu...tapi entahla orang lain panggil apa..Dulu masa aku sekolah dulu memang popular buku nie.. buku untuk diisi oleh kengkawan..isilah biodata ker..kata2 semangat ker..yerla dah nama pun pelajar..kononnya buku ni leh membakar semnagat untuk teruskan perjuangan hahahaha.. Kat bawah nie 1 buah buku autograph aku punya dan rasa ada 1 ni ajerlah pun dan masih lagi aku simpan..masa aku tengah merundum ker..tengah sunyik2 ker..aku bukak lah buku autograph nie..untuk aku gelak sengsorang..untuk aku hiburkan hati ku..memang best zaman sekolah aku..Emmm..kalaulah boleh balik ker zaman tu...











Aku rasa aku ada tulih gak untuk kengkawan buku autograph ni.. memasing ada 1 aku rasa..cuma yang lelaki ajer tak berkenan nak buat2 benda nie..al maklumlah..pompuan ni kan selaalu dikategorikan sebagai rajin..hehehehe..sure berbulu bebudak lelaki baca.. Meh aku selitkan antara kata2 semangat yang ada dalam buku autograph tu..


<-- Ni mukaddimah buku autograph aku nie..heheh tah apa2 tah..tapi cartoon tu memang cute..cutte macam aku time tu..sekrang nie cute gak apa kakakaka





<-- Yang ni kawan aku Azira yang tulih, kalau dia baca nie mesti meraung2..takpun berguling2 kehkehkeh "KU JADIKAN MEMORI INDAH BERSAMAMU SEBAGAI MEMORI DI INGATAN, JANGAN LUPAKAN AKU & GOOD LUCK EVERYTHING YOU DO"..Aku tak pernah lupakan minah nie..kerana dulu aku selalu tumpang makan nasik kat umah dia..huhuhu


<-- Yang ni si Amin yang punya nukilan rasa.. Dari dulu memang suka kambing..kembing pun sure kembang kempis lubang idung kalau baca hahaha.. MMbekkkk...!!






<-- Yang nie memang kretip lagi innovatip..time tu..kengkawan lelaki ku semua ada bakat lukih kartun2 nie..suka ciksue.. Ni Azmi yang punyer..!! "SEKALI GAGAL TAK BERERTI GAGAL UNTUK SELAMA-LAMANYA" " PERJUANGAN HIDUP TIDAK SEMESTINYA SELALAU DIMENANGI OLEH ORANG YANG KUAT DAN TANGKAS BERLARI, LAMBAT ATAU CEPAT ORANG YANG MENANG IALAH ORANG YANG FIKIR DIA BOLEH MENANG.." Memang aku sengaja letak herot gambo nie..bagi korang terseksa sikit nak tengok hahaha



Banyak lagi yang ada dalam tu..jenuhla plak nak upload kat sini..yang tulih macam surat cinta pun ada hahaha..ehh time tu reti ker nak bercinta2 nie hehehehe..Yang paling dasat Along nyer nukilan rasa..dan malan ber page2 huhuhu..dia ingat itu buku tatarakyat ker apa ker..Anyway mereka memang best2..kata2 depa tu memang leh bakar semangat jugaklah.. Maupun membakar lemak di badan kehkehkeh..

# Nota kaki ciksue: Mengenali seseorang itu kadangkala membuatkan kita ketawa. Mengenali seseorang itu juga kadangkala membuatkan kita mengalir airmata. Sesungguhnya, mengenali seseorang itu mampu memberi kita sejuta rasa... marah, sedih, gembira, sayang dan rindu. Tapi sedahkah kita? Mengenali seseorang itu sebenarnya adalah satu ANUGERAH... Biarpun hadirnya hanya seketika dan sekadar teman sementara... Bersyukurlah dengan kehadirannya kerana barangkali, melaluinya kita mengerti apa itu erti PERSAHABATAN. ..TERIMA KASIH TEMAN huhuhu

No comments: