16 March, 2010

meh la..Kata nak wit tambahan kan kan..



Senang sangat nie..
Force matrix 6 x 4. Sue dah ada 6 orang dah nie..so kalau ada rejeki orang join nie..insyaallah korang akan senang-senang ajer dapat downline dari sue..
Mudah ajer kan kerja korang..Sue mudahkan lagi..
Sue buka peluang kat korang mana tahu rejeki ada dapat kat korang..

Kita ikhtiar yer.. Lebihnya kita serahkan kat DIA.. Janji korang kena usaha!!! Dengan usaha yang korang ikhtiarkan tu pun korang dah dapat pahala tau..

So tunggu apa lagi mehmeh..Mulakan langkah anda..
Kalau tak mulakan memang tak taunyer..Mohh..




http://www.igetworld.com/?ref=sue6460

Semua ada diberitahu kat web tu..Follow ajer langkah-langkahnya..
Mudah!! dan sue permudahkannya lagi..( Force Matrix 6 x 4 )..Emmm..

Mungkin dalam anda membaca tu, anda terfikir,

* "Betul ke ni?
* Boleh ke aku buat duit dengan benda ni?
* Berkesan ke untuk aku buat ni?"

Sebelum sue beritahu... janji kepada sue..JANJI laaarr..janji janji bahawa korang akan baca peluang ini dengan minda yang terbuka. Biar saja sue berikan alasan kenapa korang patut berhenti fikir seperti itu:

1. Berkesan untuk semua orang, termasuk sue juga – Sue tak peduli jika korang tak pernah jana wang secara online walaupun sesen. Tak peduli jika tak tahu apa-apa tentang HTML, penulisan, mereka laman web atau pun pemasaran affiliate. "Sistem" sungguh mudah digunakan - pelajar tahun satu pun boleh melakukannya wa cakap sama lu..

2. Sedikit kerja, Untung berganda – Seperti yang sue jelaskan sue berikan segala yang korang perlukan termasuk laman web yang direka secara profesional – walaupun korang seorang yang kurang rajin korang pasti akan menjana wang daripadanya!

3. Lebih pantas bertindak, lebih cepat menjana wang – Seperti dalam kehidupan, sesiapa yang memilih untuk "tunggu dan lihat" selalunya akan berakhir dengan tak dapat apa-apa. Ya tak dapat apa2!! Wa cakap sama lu lagi..Beribu-ribu ringgit menunggu untuk ditukarkan daripada Sistem ke akaun bank korang..Korang tak nak ker??. Jika lambat, orang lain akan mendahului!

4. Apa2 jua pun ada risiko..tapi risiko nie kecik ajer..Tak ader lagi yang jatuh bankrup hanya dgn 50henggit huhuhhu..

Terima kasih dan Selamat berjaya untuk BEBAS!! BEBAS dari masalah kewangan. Kalau tak banyak sikit pun okek.. Better Then Nothing MAAAAAAAA..hehehehe..

Apa-apa pun kena bertindak cepat..Berhentilah dari asyik berfikir dan terus berfikir tanpa apa-apa tindakan pun..So masa banyak dah rugi tu..Pilihan ditangan anda..

Meh..
http://www.igetworld.com/?ref=sue6460

No comments: