02 February, 2010

ohh RGC..

Kau dan aku ,adalah satu
Tak kira apa
Segala rintihan aku ,engkau selalu ada
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa
Mengejar mimpi ,yang pasti akan aku
Sentiasa merasa kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti
Walau dimana kita berdiri
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti
Semua tak terang di mataku ( lebih terang di tekak ku hehehehe )
walau warnanya menyala ( bila disuluh ngan spotlight )
Ingin merasa namun aku takkan cuba ( confirm minum terus )
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa
Ooohhh.
Mengejar mimpi ,yang pasti akan aku
Sentiasa merasa kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti
Walau dimana kita berdiri
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti
Biar sampai akhirnya nanti
Ooohhh..Oohhh..Ooohhh ( RGC...)


Nak minum RGC nak minum RGC..RGC RGC RGC...sebut betui2..RGC yeahhhhh
Mai secawan..ehh itu dah macam tagline kopi lain ajer ..( Im sorikkkk ) kita ubah..RGC..mai sepeket.. tapi cam tak cukup ajer.. "MAI SETEKO" emm its better...kehkehkeh..pueh tekak aku..

## buat yang tak tau apa RGC yang ku bebelkan kat atas tu. RGC = nama saintifik bagi "RED GUARA CAFE" antara yang tertop dan terhangat produk DCL..of cozzzzzzz sila dapatkan di stokis berdekatan atau order kat sini ajer.. hehehehe..sampai terus kat pintu umah gitew..

# buat yang terbekenan nak tau pasal RGC leh klik kat gambo dia kat sebelah kiri ni...Kalau yang dah kenan plak..leh order cepat..kang jadi teruk lagi kang muahahahaha

## kat ateh tu ehsan lagu original "KAU DAN AKU"- Aizat ( Penyanyi dulu besar..sekarang dah kecik..tapi berbakat besar..semangat yg dia ada untuk jadi penyanyi berjaya sgt dikagumi..all the best AIZAT..akak suka lagu2 kolah..wallahhhhhhhhhhh..)


Pek Alluminium - ( 18sachet @ 20g )
Harga : RM22(WM) / RM24.50(EM)
Caj Courier : RM6

No comments: