25 February, 2010

BOROI LAGI : Kelebihan perut BOROI..

Cuba korang berdiri mengiring di tepi cermin dan hembuskan hingga habes. Kemudian perhatikan bahagian perut dan dada korang. Kalau bahagian dada korang melebihi atau serata ngan perut..maknanya..takder makna apa-apa. Tapi kalau bahagian perut jauh melebihi bahagian dada dan tak nampak jari kaki, bermakna korang sudah layak digelar BOROI!!. Tapi korang tak usah malu dan bimbang kerana ada kelebihan di sebalik keboroian itu..wah!!
1. Tidak bersifat riak dan eksyen seperti mat-mat builder yang pakai singlet atau t-shirt untuk tayang otot yang berketak-ketak tu..

2. kalau mat-mat debab selalu memakai nama julukan BOB. Mat boroi pulak boleh guna nama julukan yang lebih komersial iaitu...ROY..hehhee

3. Walaupun muka tak hensem, tapi masih boleh jadi model iklan khususnya bagi produk menguruskan badan atau peralatan senaman.

4. Lebih rajin cari rejeki kerana lazimnya perut menjadi BOROI akibat terlebih makan atau minum dan tentu sahaja ianya memerlukan duit.

5. Dapat memahami dan merasai kesulitan yang ditanggung oleh ibu-ibu yang sarat mengandung terutamanya apabila menaiki tangga rumah pangsa.

# Nota kaki ciksue: BOROI lagi huhuhuhu....

No comments: